چوک های خنده دار(1)
تاریخ : جمعه 10 تير 1390
نویسنده : فریبرز جوان

 

 

 

حیف نون یه اسکناس پیدا میکنه که وسطش سوراخ بوده،

میگه: شانس مارو، وسطش گوشه نداره

-------------------

 

غضنفر میاد تهران تو ترافیک گیر میکنه میگه : ها ماشاالله! به این میگن عروسی!

 

--------------------

یارو میره یخ بخره پول کم میاره به یخ دست میزنه میگه از این سردتر نداری؟

---------------------

یارو از بالای دیوار میوفته رو یه خر ، به خره میگه خدا از برادری کمت نکنه!

--------------------------

به غضنفر میگن اسب تندتر میتونه بدوه یا خر؟ میگه تعریف از خودم نباشه خر.

---------------------------

به غضنفر میگن پاشو بیا ولایت بابات مرده-میگه دروغ میگید یه اتفاقی افتاده شما نمیخواین به من بگید.

---------------------------

 زن به شوهرش میگه: شوهر همسایه هر روز صبح که میخواد بره سر کار زنش رو میبوسه! تو چرا این کار رو نمی کنی؟ شوهر میگه: آخه من که زنه رو خوب نمی شناسم !!

------------------------------

یارو دوست دخترشو بغل میکنه بهش میگه می خوای فشارت بدم صدای سگ بدی؟

---------------------------

دعای خانمها به خدا: خدایا به من عشق بده تا شوهرم رو درک کنم ،

صبر بده تا اون رو بپذیرم ، اما قدرت نده که می زنم لهش میکنم ها

----------------------------

فحش جدید و جالب :فکر کردی با خر طرفی؟ خودت با خر طرفی

-------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از یارو میپرسن شراب زندگی یعنی جه ؟ میگه : نمیدونم ، من فقط دوغ میخورم !!!

 

 



|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: خنده دار , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
hamed در تاریخ : 1390/4/11/6 - - گفته است :
سلام
جوکای خوبی داشتی
به ما سر بزن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید